czwartek, 3 stycznia 2013


Hej dziewczyny :)
wczoraj wybrałam się na zakupy do mojego ulubionego SH :) bo był towar
przeważnie chodzę w środę i w piątek do innego ;)

chciałam wam pokazać co sobie wczoraj kupiłam
za wszystko zapłaciłam z 30zł :)
*3 T-shirty George, Zara i Denim co
* Rurki z zipami (na moj tyłek trudno kupić spodnie :P)
*Bluza collage
* Bejsbolówka
:)
a Buciki kupiłam jakieś dwa tygodnie temu w miejskim sklepie
Zielone za 30zł
Kopytka 59 zł
są świetne i bardzo wygodne ;)


:**

9 komentarzy:

  1. Masz mega koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat była ostatnia para i to mój rozmiar :D

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zakupy ! ;)
    życzę powodzenia w prowadzeniu bloga ! ;)
    Zapraszam do mnie i chętnie zaobserwuję ;)
    Pozdrawiam ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Jeżu, ale ładne! Szkoda, że u mnie w mieście nie ma takich SH. Chodzę co jakiś czas z nadzieją, że na coś trafię, ale zastaję same babciowate sweterki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też czasem nie ma nic
      albo same małe rozmiary (nosze L/XL)

      Usuń
  5. Great purchases, specially the "Houston" pink sweater, the hoodie sweatshirt and the blue shoes! Nice blog! I'd love if you checked out my blog, and if you like it, can we follow each other? I promise I’ll follow you back <3

    x♥x♥

    "Saúde & Beleza - Health & Beauty"




    OdpowiedzUsuń